precis ätit middag.

Då har man solat, tränat, ätit, handlat och nu är man klar med dagens 'uppgifter', förutom att jag "glömde" bort att städa. Fan, det är hur skitigt som helst här hemma. Ingen disk, men det behövs verkligen städas. Ja, när jag nu ska hinna det också..jobbar ju imorrn på torsdag kommer Maddis förhoppningsvis hit och då kan det ju inte vara skitigt. First impression you know. haha! Nåväl, idag gick det lite halv bra på gymmet, körde bröst och mage, bröst körde jag för inte så länge sen och därmed så har inte mina muskler vilat nog länge. Men anledningen till det var för att jag måste lägga om mitt schema lite så att det blir rätt..så nästa vecka blir det nya tag.

Nu vet jag inte vad jag ska göra..kanske se på någon cool film eller så. Hade velat se svenska hollywood fruar, om jag inte misstar mig skulle dom väl visa ett extra avsnitt idag? Eller har jag fel? Hmm..aja lär märka det när jag går in på tv3s hemsida strax! Imorgon är det jobb som gäller, kör ett pass 15-21.15 och därmed ska jag träna innan. Blir nog att stiga upp i tid imorgon och träna med Emil vid nio så man hinner köra lite kondition efter styrkepasset, BEHÖVS! Känner mig sprallig i hela kroppen för att jag inte har kört kondition på ett par dar. Intervall is the shit!

Jag är superglad över att Maddis har planer på att komma hit i helgen, saknar dig jättemycket ska du veta. Var ju nästan 1 år sedan sist vi sågs. Alldeles för länge! Usch, det är ju hemskt. Men bättre sent än aldrig sådeså :). Hoppas bara det blir av, och isåfall kommer hon på torsdag om jag inte har fel! Gumman, så skoj vi ska ha :D! Utgång blir det självklart, och som vi sa så ska vi visa hur man festar på norrländskt vis. haha! Askul att du kommer i alla fall!


It has been to long honey !

Kommentarer
Postat av: maddiis

Det kommer lösa sig med hundarna sa karin idag, tar inte isabell hundarna så sover hon i min lägenhet ! :) Satan va vi ska ha kul ! :D

2009-10-12 @ 22:57:03
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0