redan uppe och äter frulle..

Ni kanske har märkt att jag tar träningen seriöst? Och så kanske ni förstår varför också. VIKTIGT och KUL! :) För mig är träning lika viktigt som att en mamma skulle ge sitt barn mat.

nåväl, sitter och äter frukost precis. ska iväg och träna på ett litet tag, är jävligt trött men man piggnar till så fort man ätit lite och gjort sig klar. egentligen så bör jag inte vara trött med tanke på att jag gick och la mig typ halv elva så jag är säkert bara trött för att jag inte kunde somna igår. Idag blir det nog axlar och nacke..tänker tyvärr inte uppdatera gårdagens träning då det gick skitsämst. Ni som styrketränar, ett tips kör inte bodypump, det är mest för dom som inte hinner styrketräna varje dag, så som jag. Det är superkul att variera men för mig passar det inte då jag ska öka i styrka varje vecka och då orkar inte min kropp ;)..håller mig nog till pilates. Dessutom ska jag försöka gå på kick-boxning imorgon om jag inte jobbar den tiden vill säga :).

Jobb idag i alla fall mellan 13 och 20, skönt att få gå och jobba lite också :). Nepp, nu måste jag återgå till min frukost, sen bär det av :). Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0