så jävla motiverad!

Det är en pigg och glad Evin efter träningen som skriver. Har duschat, sminkat mig, klätt på mig och sitter precis och äter min lunch. Idag var det sjukt skönt att träna! Mycket härligare än dom andra dagarna och jag kände mig extra motiverad idag. Asskönt! Det bästa med mig är att vare sig det är mycket eller lite folk på gymmet känner jag mig inte osäker. För alla är ju där för att träna. Jag känner mig mer säker än vad jag egentligen behöver. Men det är just det som får mig att bli så extremt motiverad. Jag har insett att min blogg också blivit lite mer av en "tränings-blogg" men det tycker jag bara är bra. Då vet dom som börja läsa min blogg att det finns andra alternativ och inte bara bloggar där det står om fest, mode och shopping. Andra finner kanske större intresse för träning, så som jag! Hade jag läst den här bloggen så hade jag blivit sjukt motiverad till att träna ännu bättre och sen kunna skriva ner hur mycket bättre jag själv har blivit, hur man utvecklats som person och blivit mer självsäker. Det är det bästa som finns, att vara självsäker, skita i vad andra tycker om en osv.

Har inte så mycket mer tid att skriva nu, måste äta upp min mat och sen åka iväg till jobbet. Ska bara skriva ner vad jag åstadkommit idag på gymmet. Körde endast en muskelgrupp idag, brukar vanligtvis kombinera bröst&underarmar men eftersom jag körde det i söndags så kunde jag inte köra mer än bröst idag!

Bröst

Bänkpress 1x4 45 kg (ökat 2,5 kg) 1x6 42,5 kg 1x6 40 kg
Sned hantelpress 1x6 17,5 kg 1x7 15 kg
Pull-overs 1x7 20 kg
Flies i maskin 2x8 20 kg

Körde även intervall på löpbandet, brände 145 kcal intensivt i ca 15 min!

tror att jag ska köra lite kondition efter jobbet ikväll, blir galen om jag inte får träna på kvällen.

nu måste jag återgå till min mat och sen åka iväg! hoppas ni får en bra dag kära läsare :)


Så här söt är jag idag :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är klok du..

2009-10-08 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0