ska jag orka åka till farsta?

Jag har duschat av mig, bytt om och ska snart slänga på masken. Fast jag vet inte om jag är så sugen på att åka iväg någonstans, även fast jag borde. Måste gå och ta ut dom där pengarna annars kommer det sluta med att jag inte lagt undan något denna månad heller. Och jag måste fan ta tag i det! Nu när jag fick så mycket pengar. Ska ju köpa en canada goose nästa månad och till den behöver jag ca 6000 kr..det är dyrt men jag vill ha en sån och då ska jag fan ha den! Så är det! haha. Lika och spara denna månad så man slipper punga ut så mycket pengar direkt nästa månad..

sen är det ju dom där nedrans gymhandskarna som jag tjatat om länge här i bloggen. men det har bara inte blivit av, är jättesugen på ett par nya för att mina är jätteslitna, kardborrarna är helt slut och dom är smutsiga och fula. Däremot vet jag inte vilket märke jag skall testa denna gång, en sak är då säker. Jag ska inte köpa casall igen, kardborrarna gick sönder nästan direkt..helt sämst. Men jag orkade aldrig gå tillbaka med dom..så lat som jag var då. Fast det har ju ändå gått att använda dom..

skulle behöva äta något också..fast jag är inte speciellt hungrig efter att jag druckit gainer för ett tag sen. Man blir sjukt mätt på den. Ni som tror att gainer ger skador på levern, njurarna osv..att kroppen skadas på något sätt kan ju isåfall tala om för mig vad det är som ger skada. Vet ni vad det innehåller? Det mesta som man stoppar i sig vardagligen.

Gainer Explosion återhämtning, jag dricker just nu smaken banan/choklad. Supergod!

Innehållsförteckning: Maltodextrin, ultrafiltrerat vassleproteinkoncentrat (sojalecitin 0,5%), fettreducerad kakao, ren kristalliserad fruktos, celadrin, banan- och kakaoarom.

Maltodextrin-rena kolhydrater
Vassleprotein-en biprodukt från osttillverkning
kakao-ja alla vet ju vad kakao är? inte farligt. ska vi sluta äta choklad eller?
fruktos-energirik sockerart, som även kallas fruktsocker. I princip all frukt innehåller fruktos. är det dödligt att äta banan?
celadrin-ett fett från tallbarr
banan- och chokladarom nästan allting vi äter som är farbriksproducerat, innehåller aromer av något slag

Den som säger att detta kosttillskott är farligt, dödligt eller kan ge kroppen någon form av skada är allt korkad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0