släpp en fis

fick avreagera mig i förra inlägget av den idiotiska anonyma kommentaren om äggula. jag tycker äggula är äckligt!

Ska skriva extremt kort hur min dag sett ut.

Jobbat mellan 8 och 16
Träffat Amanda och Viktor inne i stan en sväng.
Åkte hem. Tåget var försenat och vi blev sena.
Kom hem, åt någon varmkorv. Som att äta luft typ.

Nu ska vi snart och träna. Är trött, men sitter och dricker en energidryck så jag piggnar till.

I helgen är det fest för hela slanten, ett stort gäng kommer hit och denna helg skall vi lyckas med.

träning nu!



Kommentarer
Postat av: maddiis

De är altså den här helgen jag skulle ha vart i sthlm ;p inte förra ! :) Miss u ! <3

2009-10-23 @ 06:57:27
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0