snart drar jag!

Då har man gjort sig klar, tog fram min tjocka vinterjacka idag..mysigt säger jag! När man tittar ut är det frost på biltaken, och då får jag rysningar. Usch, nu börjar det fasiken bli kallt här i stockholm också..om det bara kunde finnas lite snö skulle det vara helt okej. Annars är det inte helt okej att det är kallt ute..allt handlar om snö när man snackar vinter. Ja, usch det är ju för tragiskt. Glömde förresten berätta att jag har bokat biljetten upp till julen, till mitt HEM. Det är mer hemma, känns mer som att jag är på långtidssemester här! haha, vad det låter hemskt. I alla fall så åker jag upp den 21:a december Emil åker upp dagen efter så vi kommer vara ifrån varann i hela fyra dagar eftersom jag ska åka till han på juldan.

näpp, nu måste jag ner till bussen. hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0