snart lite sömn..

ja nu börjar klockan närma sig tolv, har ätit middag och sett på the f word med hjärtat. mysigt värre! duschade alldeles nyss och nu känner jag mig inte som en lodis nå mer. hehe. dags för sängen strax, kan hända att dom ringer tidigt imorrn från jobbet och ber mig komma dit..så man måste vara beredd. om det inte blir jobb så ska jag spendera min dag med träning och köpa ett par nya gymhandskar som jag tänkt köpa länge nu..det behövs!

ska bara berätta en flummig sak innan jag avslutar detta inlägg. inatt vaknade jag av att jag låg och asgarvade. vet ni vad jag skrattade åt. En napp med tänder? Haha, alltså det var det sjukaste jag varit med om. Att man ligger och asgarvar i sömnen och sedan vaknar upp och asgarvar åt det..kan ju säga att Emil blev lite less på mig inatt för det. jag kunde inte sluta skratta! det var helsjukt. dessutom så snodde jag hans täcke och vägrade ge tillbaka det..ja fyfan säger jag. Tänk vad man kan hitta på i sömnen!

näpp, nu blir det att smörja in sig. fläta håret och sen är det sängen som gäller! natti natt på er :)


så här såg jag ut idag..coolt va? första "dagens outfit". haha så jävla löjligt. var bara tvungen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0