snart sticker jag iväg

Då var jag klar, måste bara låta mp3n ladda färdigt. Hatar att inte ha musik med mig när jag åker tåg/buss, man slipper lyssna på allas problem runt omkring. Skönt som fan! Ska åka iväg till stan, lämna igen två par skor och en tröja, köpa present till namngivarfesten, inhandla något coolt till halloween även fast jag fortfarande inte vet vad jag ska vara..suck..det suger verkligen! funderar på att vara typ rockchic med skinnbrallor och något svart som överdel, tuppera håret upp till gud och vara svartsminkad. Vad tror ni om det? Lite nitar på det skulle sitta asnice..

drar och tränar igen efter att jag varit på stan, en annan anledning till varför jag måste ha mp3n. Viktigt viktigt!


En bild från helgen, ska lägga upp resten på FB senare idag eller senare i veckan. Älskar min sametsklänning! Den kommer från bikbok 199:-

Helgens bild var denna nedanför

HAHAHAHAHHA, han kommer döda mig om han får reda på att jag lagt in den! så jävla SNYGGT! :D

TJING! ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefin klänning ! :)

Minns du om den fanns i svart också?

hoppas hoppas det finns nån kvar

2009-10-30 @ 12:37:14
Postat av: carro

Ha-Ha-Ha!

2009-11-01 @ 15:36:05
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0