tänkte slänga in ett kort inlägg innan lite sömn

Nu är det dags för mig att gå till sängs, är jättetrött! Har varit en intensiv och hektisk dag enligt mig, har storstädat hela lägenheten till att börja med, varit på Biltema där Emil köpte en massa grejor till bilen som han har skruvat i under kvällen, sen har vi ju varit och tränat också, ett hårt träningspass! Nå, nu ska jag gå och sova, inna jag somnar. Längtar till imorgon, för min kära babe Maddis kommer nämligen till storstan. Ska bli riktigt kul då det var nästan ett år sen sist..usch så hemskt.

näpp, ska gå och tvätta bort sminket, borsta tänderna och krypa ner under täcket med min kärlek.



GOD NATT på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0