Träning hela söndagen!

Ja nu är jag äntligen hemma efter att ha varit på gymmet ända sen 12. Det blev ingen afro då jag kom sent, men jag bokade snabbt in mig på pilates som var direkt efter. Under tiden jag väntade så körde jag lite lugn kondition som uppvärmning. Måste säga att pilates var riktigt kul! Kommer gå på det fler gånger, bara tiderna passar in någon gång, fast det kan bli svårt när man jobbar helt olika pass. Men får jag chansen så kom jag garanterat gå på det fler gånger. Efter pilates var jag lite trött, satte mig ner en stund och tog det lugnt. Körde lite mer kondition, sen var det föreläsning om stress, kost och träning. Mycket intressant om jag får säga det själv, lärde mig många saker och man började tänka efter mer då man lyssnat klart! Varför det var föreläsning just idag, jo det var för att dom hade super sunday idag, lite olika aktiviteter, fett&bmi mätning m.m dessutom bjöd dom på proteindrinkar och bars som gjorde att jag orkade mig igenom hela dagen. Har haft otroligt kul, var till och med på body pump för första gången idag, där hade jag super kul, vilken sammanhållning! Fast ett litet minus för mig var ju att jag körde ben igår på styrkan och därmed kunde jag inte ge allt. Man fokuserar ju väldigt mycket på ben och rumpa när man kör B.P så nästa gång ska jag vara helt utvilad :). Ja, vad ska man mer säga? Har varit hur sugen som helst på att köra styrka hela dagen, så till slut körde jag lite rygg..men med lätta vikter. Lite sådär uppvärmning inför ryggpasset imorgon.

Just nu sitter jag och äter min middag. Konstigt nog så var jag inte så hungrig, men det kan nog bero på att jag stoppade i mig en energibar runt fem-tiden. Men mat måste man ju ändå äta, speciellt nu när jag tränat som en dåre hela dagen. Ja fyfan säger jag, det har varit sjukt kul! Alla har varit supertrevliga också, trivs så himla bra där så jag blir nästan tårögd när jag tänker på det...haha. jag och träning är gjorda för varann, så som jag och Emil är gjorda för varann. Varenda pusselbit passar..ah men det är ju för underbart!

Näfan måste återgå till maten, ska slå på något på tvn och titta på och koppla av lite! Emil är hemma runt tio, jag längtar! Har saknat honom under dagen på gymmet, hade varit mysigt om han också varit med ju. Nåväl, ha det så bra så länge. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0