upp 07.00

Ja godmorgon alla fisringar.

Steg upp 07.00, jag är lite halv trött men konstigt nog inte så trött som jag trodde jag skulle vara när jag ställde klockan igår. Det skumma var också att när jag väl gick och la mig igår, då var jag först svinigt trött men sen när jag väl låg där och skulle sova så kunde jag bannemej inte göra det! Jätteirriterande..det finns en sak jag hatar och det är när Emil somnar före mig, då finns det ju ingen man kan prata med och man ligger bara och vrider&vänder på sig för att verkligen kunna somna..usch igår var det så ! Som tur var somnade jag till slut..sen förstår jag inte riktigt varför jag blivit sån på senaste tiden, alltså att jag inte kan somna? Tycker att det har hänt ofta nu.. ja det är något jag får klura på.

Anledningen till varför jag är uppe denna tid är för att jag ska iväg till gymmet där jag ska träna&sola, börjar jobba ett och som alla andra dagar så vill jag slippa stressa (så ser alltid min plan ut, men i slutändan så stressar jag i alla fall). Sitter och äter frukost just, har klätt på mig de berömda träningskläderna också. btw, så var jag jättehungrig när jag vaknade så denna morgon är jag 'matglad'.

På gymmet idag ska jag köra biceps&triceps, hoppas det går bra :)..lite kondition ska jag försöka slänga in också. Har ju gott om tid på mig.. jobbar mellan ett och åtta idag, Maddis anländer till Stockholm just efter halv tio och då ska jag självklart möta upp henne. Blir väl att åka hem en sväng innan, för jag är inte så sugen på att stå en och en halv timma inne i stan själv när klockan är så mycket!

frukosten var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0