vad är meningen med anonyma frågor?

Alltså, om man vill kommentera eller fråga mig något så tycker jag att det är lika att man skriver vem man är. Jag kan ju inte sitta och svara på alla frågor med ett inlägg varje gång. Det känns bara patetiskt.

Nåväl, igår åkte vi till Annie senare än tänkt. Först hade jag ju tänkt skippa det helt för att jag var helt slut efter jobbet, skulle ju laga middag och göra mig i ordning. Det kändes så jobbigt att börja stressa. Men jag behövde ju knappast stressa, Jonny kom hit på besök från Göteborg sent igår kväll. Emil tyckte vi skulle festa "lugnt" och då sa jag att ja då är det väl lika att åka till Annie's inflyttningsfest. Så vi tog Jonnys bil och jag körde dit. Tog med mitt vin ifall att det behövdes. Till slut hade alla tjatat på mig att jag skulle dricka så jag tog ett glas, hällde i mig två glas vin på hela kvällen. Och tro mig, jag kände mig lullig? haha. Aja, festen tog slut ganska snabbt efter att jag börjat dricka. En del blev sämre än andra och ja, vi var ju tvungna att ta taxi till centralen. Så nu står bilen där. Och väntar. Känns sjukt jobbigt att börja åka dit och hämta bilen..tar liksom en timme enkelresa dit med tåg. Är svinsugen på att träna, är ju inte bakis eller nått..men jag måste ju följa med och hämta bilen.

Jobbar ju idag också, börja inte förrän fyra men det hade ju varit skönt som fan att slippa åka dit..vill som ta det lugnt och slippa stressa innan man börjar. Nåväl. Ska gå och äta godis nu. Hur gott som helst! Jag har varit så duktig hela veckan, förtjänar att svulla lite. Bara inte för mycket. Annars har jag jobbat förgäves under veckan.

nu tjatar dom på mig att vi ska åka iväg..Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0