åh vad jag inte har lust att vara sjuk.

Har vaknat för ett litet tag sen, skulle börjat jobba elva idag men eftersom jag fått världens förkylning igår kväll som har förvärrats under natten fick jag lov att sjukanmäla mig idag. Kändes inte alls kul, vill inte förlora pengar. Men förhoppningsvis är jag bra på måndag, vilket jag tror. Brukar sällan vara sjuk i mer än 3-4 dagar beroende på sjukdom :). Satte precis ett exantal filmer på nedladdning, ska ligga bänkad framför tvn hela dagen och bara ta det lugnt. Då krävs det att man har bra filmer! Tänkte ta och göra mig en macka och koka te så man får mjukna upp halsen litegrann, låter som en man i detta tillfälle när jag pratar för er som vill veta. Dock så måste jag ha mjölk till, och den är slut. Gud så jobbigt det kändes att ta hissen  ner och köpa mjölk..gaah aja jag måste!

nu har jag faktiskt inget mer och skriva, mer än att jag har en längtan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0