åh vilken rolig födelsedag!

haha not. Har jobbat och slitit. Sen har jag dessutom slitit på gymmet i en och en halvtimma. Så min födelsedag har inte direkt varit sådär speciell. Äsch vad gör det? Jag får ju fira den i helgen. Har inte fått några presenter ännu, men dom kommer väl dom med. Emil är påväg hem nu, ska gå ner och möta upp han så han inte blir rånad av några hulliganer som just nu härjar här i D-Rågsved. Är svinigt hungrig också, har ännu inte ätit middag för att jag just kom hem, men Emil har lovat att han ska göra mat åt mig när han kommer. Det är ju snällt av han :).

Mamma sa att det ska finnas något innanför dörren när jag kommer hem, en överraskning. Men det finns ingen sån. Har den kommit bort i posten? Suck..sen dessutom har jag fått jätteont i min fot under dagen. Kan ens födelsedag bli sämre än så? Vad händer här näst:P? haha fan vad jag klagar. Aja, nu går jag ner och möter upp han..

akta er 'black kobras' nu kommer jag..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0