Bada badkar..

Nu börjar klockan bli mycket, borde gå och sova men jag är inte alls trött. Känns inte nödvändigt att gå och lägga sig nu när jag ändå kommer vrida och vända på mig i flera timmar ända tills jag somnar. Då kommer jag bara vara tröttare imorgon om jag känner mig själv..har precis badat och duschat, känner mig extremt fräsch! Ska smörja in mig och sätta deo strax..vet ni hur mycket jag vill färga håret? JÄVLIGT MYCKET! Har världens hemskaste utväxt som jag avskyr mest av allt just nu. Den ser hemsk ut, vill jag lova er. Har inte råd att färga det, dessutom är mitt hår urslitet och behöver en klippning snarast. Tror jag ska pallra mig till frisören när lönen kommer..men färgningen tar jag hemma..eller jag ska tona det. Mitt hår behöver långtids vila nu när jag har färgat, plattat, tupperat och sprejat det på senaste..eller jag för en månad sen senast levde mitt hår sitt egna lilla liv. Nu har jag faktiskt varit extremt duktig och använt hårinpackningen flitigt, låtit bli att platta håret och inte sprayat/tupperat det..och det ser faktiskt ut att må bra. Men det kommer ta lång tid innan mitt hår blir bra..om det ens kommer bli som förr? Med tanke hur mycket jag avfärgat, blekt, färgat, blekt, avfärgat, färgat håret etc. för att bli blond..ja det är ju ett projekt i sig. Jag ångrar det i alla fall inte. Jag trivs som blond. Men ska jag vara ärlig har jag haft starka funderingar på att tona håret chokladbrunt..fast jag vet inte.

äsch nu sitter jag bara och skriver en massa blaj. vi hörs!


det var ju fint med brunt också..jag passar ju i alla färger! Vad tusan ska man ha?


svart?


lr gult/orange kanske?


lr kanske rödbrunt?


lr kanske detta passar mig bättre??


lr varför inte bestå som blondin??

usch vad detta blev jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0