bed of roses

Ännu en ledig dag. Så jäkla skönt! Emil slutar tolv och efter det får vi se vad som sker..han har planerat något för att fira min födelsedag. Fyller ju egentligen inte år förrän på tisdag men eftersom han jobbar nästa helg ville han ta det nu i helg. Jättegulligt tycker jag. Hjärtat mitt är så puttinuttigt, åh jag älskar dig!

Sitter och lyssnar på Bon Jovi's Bed of roses. Vet ni att den låten är förjävla pretty awesome! Hittils har jag inte gjort alltför mycket, sett gårdagens avsnitt av Idol på tv4s hemsida, ätit frukost och nu sitter jag och tuggar på hubba bubba och gör stora bubblor. de är fint.

Har faktiskt inte så mycket mer att säga. Är sugen på att träna, men vet inte om jag ska det? Emil kommer ju ett, då måste jag vara klar, tror jag? hmmpf. jobbigt med överraskningar.. men kul ! :D


jag älskar dig hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0