blir så förbannad!

Godmorgon. Min morgon har inte börjat så bra, för det första så skulle jag ju och träna med Emil innan han började jobba. Men vi låg kvar och sov ett tag till istället så han åkte själv och jag ska dit sen. Det gör ju inte så mycket egentligen, kan bara vara trevligt att hinna umgås lite eftersom jag slutar 22 ikväll och han 21. Nåmen, vi får mysa ikväll när jag är hemma..Det som har stört mig mest idag är att jag gick in på min internetbank för att betala min telefonräkning och då ser jag att handels har dragit 610 kr från mitt konto!! Fan fatta! Vet ni hur mycket pengar det är för a-kassan och facket? Helvete..dom har ju räknat helt fel på vad jag tjänar. Jäkla idioter. Har i alla fall mejlat dom nu så förhoppningsvis får jag svar..snarast!

måste ändå ringa..kan ju inte betala samma summa varje månad eftersom min lön är så varierande. SUCK!

aja ska iväg och träna efter att jag suttit i denna förbannade kö. skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0