Då var det söndag!

Nu är det söndag igen. Jag börjar bli frisk och det är riktigt skönt, dock så har älsklingen tagit över min sjuka :(. Stackars liten. Men sånt är livet, tycker bara synd om han i och med att han har knaprat vitaminer bara för att slippa smittas, men så blir han sjuk i alla fall. Jag som hade sett fram emot att börja träna nästa vecka MED Emil och inte utan, det är så gulligt när vi går hand i hand efter gymmet och pussas. puhu..

Idag har jag tvättid igen, tvättade bara sängkläder, handdukar, underkläder&strumpor i fredags och idag ska jag ta itu med resten av tvätten, alla kläder. Vilket inte är måttligt lite heller. Men skönt sen när allt är klart! Skulle behöva storstäda också, fick ett ryck igår och började dammsuga under matlagningen men dammtorka&skura vore inte heller helt fel. Toan är skitig också så den behöver en uppfräschning nu känner jag. Hade varit skönt att träna, men tror jag ska bli helt och hållet frisk först annars kanske jag insjuknar igen. Det känns inte alls så nödvändigt. Helgen har varit jättelugn och SKÖN, har bara slöat och myst på hela hela helgen. Tacka gudarna för lediga helger och mys <3.. helt underbart. Igår vara jag och Emil och handlade mat till middagen som vi lagade tillsammans, sen gjorde vi potatisbakelser till efterrätt och såg säkert 4-5 filmer under dagen. Riktigt mys. Jag är så himla kär i dig Emil. Sitter och smygtittar på dig i soffan nu, du ligger under täcket och ser så supersöt ut. Måste gå och lägga mig brevid dig, det går inte att motstå helt enkelt.

tvättid 13.00...nu blir det mys fram tills dess! a lots of love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0