det passar verkligen inte mig...

Tyvärr så har jag helt gett upp hoppet om att kunna trivas på telefonjobbet. Det passar helt enkelt inte mig. Jag får seriöst panikångest när jag sitter där. Blir deprimerad av att ens tänka tanken på att sätta på mig headsetet och ringa dom där samtalen, och desperat försöka sälja på folk en försäkring som dom kanske aldrig någonsin kommer ha nytta av. Det gör mig förbannad på något sätt. Usch, får bara dåliga vibbar när jag tänker på det, så nu ska jag byta samtalsämne.

Dagens träning gick väl kanske inte som jag tänkt mig. För det första hade jag ju planerat att köra ben idag, men eftersom jag fortfarande har ont i foten så kändes det inte lägligt att lägga ännu mer press på den än att gå på den. Därför körde jag istället rygg, men kroppen svek mig när jag körde första övningen som var marklyft. Det gick helt käpprätt åt helvete, min kropp har nästan aldrig svikit mig när jag kört marklyft. Men idag pallade inte min rygg. Så istället la jag mer focus på de andra övningarna så jag i alla fall kunde fullfölja mitt gympass för dagen. Är förövrigt annars nöjd, då jag ökat i de andra övningarna.

Marklyft 1x6 80 kg 1x3 80 kg (det var då ryggen svek mig) 1x3 75 kg (gjorde ett nytt försök, men det blev inte bättre) ökade i alla fall på marklyft idag, så på det viset är jag ändå lite nöjd med min insats.

Stångrodd 3x7 45 kg (har ökat med 5 kg)

Latsdrag 1x8 45 kg 2x7 50 kg

Smal latsdrag 2x7 37,5 kg



Morgondagen kommer se ut så här:

-Träning på morgonen med Emil innan han åker och jobbar, sen sola.

- Efter det hem och äta, duscha, fixa sig, städa lite osv.

-In till stan och köpa gymhandskar och lämna tillbaka kläder som inte passa.

- Jobba 17.30-22.00

-Hem och sova. Slut för idag..tack för idag!

nu ska jag se kvällens avsnitt av idol och sen blir det svenska hollywoodfruar. So long!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0