det var tur att jag steg upp

Ja hallå hallå, kom precis ut ur duschen och har blandat en gainer (återhämtningsdryck) som inte gör att jag blir tjock utan hjälper mina muskler att återhämta sig efter ett styrkepass. OBS! Dricker du den under tiden du inte tränar så är risken stor att du blir fet Emils citat: "som en gris". Nåväl har inte så värst bråttom, kan göra mig i ordning i lugn och ro, laga lite mat då jag är cphungrig. Men jag vet förtusan inte vad jag ska äta. Något matigt i alla fall, ska bara äta en måltidsbar och dricka en proteindrink till lunch vid tre och sen blir det en omelett till middag på jobbet. Jobbar ju som sagt mellan 12 och 21. Vad mer ska jag säga? Jo juste, imorgon fyller älskling år. Har ena presenten klar, ska göra tårta åt honom imorgon och sen har jag en till present och köpa, förhoppningsvis hinner jag det imorgon.. yes you heard me jag ska äta tårta imorgon. MEN, efter träningen då. Så det är inte lika farligt.

tänk att min Emil blir 21 år. Fan vad gammal. inte för att jag själv är så 'ung' nå mer. Fyller ju 20 jävla år den 22:a, har inga planer på att festa då jag kör nykert denna månad. Sen är det lite knapert med pengar, men vi lär ju se. Annars blir det tårtkalas och lite middag för vännerna och älskling såklart.

äsch nu måste jag sätta fart annars kan det hända att man får stressa i alla fall, hur mycket man än planerar tiden här i denna stad så blir det ändå stress i slutändan.

Dagens träning

Ben
Knäböj 3x8 60 kg
Utfall 2x7 15 kg
Benpress 2x8 90 kg
Stående benspark (bakåt) nivå (2)

Vader
Sittande vadpress 3x10 25 kg
Stående vadpress 2x10 nivå (4)
Stående vadpress (raka ben) 50 kg


slänger kanske in ett inlägg innan jag drar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0