Ensam mamma söker

Älskar det programmet :), har precis sett det första avsnittet på säsongen via tv3s hemsida. Längtar till nästa avsnitt redan! Muffinsen var grymt goda, åt fyra stycken. Har lite ont i magen nu faktiskt..fy mig!

Är rätt trött nu, kan nog bero på att jag har varit igång med städning och tvättning hela dagen. Ska bli skönt att få lägga sig i sängen och kramas med Bobo <3.

Imorgon är det arbete som gäller mellan 10 och 19 är jag tillräckligt frisk imorgon så bär det av mot gymmet direkt efter jobbet. Börjar som sagt deffa imorgon igen, ska bli skönt att köra seriöst nu en tid framöver för jag behöver verkligen se resultat. Det ger mig mycket mer motivation. So long!




Kommentarer
Postat av: h

kan du inte skriva ett matschema hur du brukar äta på ett ungefär när du deffar? vore intressant :)

2009-09-07 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0