Ge mig ork

Kan inte någon ge mig ork till att gå och handla mat? JAG ORKAR VERKLIGEN INTE. Har i alla fall städat upp här hemma sen igår, det var ett berg av disk som är helt borta nu. Hatar när det står disk framme, det gör mig galen! Speciellt när man ska festa till det ikväll, då blir det massor med glas och en massa disk. Så disk på disk är inte så underbart.

Kom ut ur duschen för en stund sen. Ikväll ska vi då fira min 20-årsdag på riktigt. Jag hoppas verkligen att det blir kul, men med rätt mängd alkohol och med bra sällskap har man alltid kul. Sitter här med mjukisbyxor och en rutten t-shirt. Är sugen på mat. På allt. Känner ingen lust att börja fixa till mig, men jag borde börja nu. Fast först måste jag få mat i magen för jag har ingen energi kvar. Inte bra att hålla igen på maten så här lång tid, men jag har inte hunnit. Dessutom, hade jag haft mat hemma så hade jag lagat ihop något. Men det enda jag har hemma är; ägg, grönsaker, tonfisk och jag vill ha något mer matigt eftersom vi ska dricka ikväll. Äter jag inte ordentlig mat så kommer kvällen sluta med att jag kramas med toalettringen. Det är jag inte så sugen på. Tror jag inte att någon är. 

Emil är påväg hem från jobbet. Mia&Mirre kommer väl runt halv åtta. Sa att dom inte fick komma tidigare för att jag är seg och jävlig, lite sisådär på dåligt humör nästan. Då är det lika att dom kommer när man fått lite näring i sig och börjar bli klar. Har pratat med Jossan också, hon och hennes polare förfestar någonstans på andra sidan stockholm. Dom kanske möter upp oss i stan, och då blir vi ett helsikes gäng. Hoppas det blir kul. Nu ska jag ringa min käraste karl och kolla vad vi ska äta.

Tjohej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0