godkväll..

Nu har jag gjort middag för idag också =). Idag blev det omelett med broccoli, superdupergott säger jag! Var vrålhungrig efter gymmet, hade egentligen tänkt köra lite kondition efter styrken men jag blev så fruktansvärt hungrig och då hade jag aldrig orkat. Styrkan idag gick jättebra, körde rygg och mage, känner mig så jädrans stark idag och pigg, även glad :D! Det är ju bra det, haha. Tänkte se första avsnittet av idol också på tv4s hemsida, uttagningarna är ju dom bästa. När folk skämmer ut sig, askul! Ska äta upp min mat bara och blogga färdigt vill säga.

Ska börja föra träningsdagbok som ni också får ta del av.

Rygg
Marklyft 2x7 75 kg
Skivstångsrodd
3x8 40 kg
Latsdrag
1x8 45 kg, 1x7 50 kg
Rodd 2x8 nivå (6)


Mage

Benlyft med vikt
3x10 5 kg
Sit-ups på boll med vikt lutande mot bröstet 3x10 5 kg
Sneda benlyft stående 2x7

Maten idag bestod av:
Frukost: Två ägg och keso.
Lunch: En tonfiskburk i vatten, ett ägg och en tomat.
Mellanmål: Banan och ett äpple.
Middag: En omelett och broccoli.

Nu ska jag se Idol och mysa med Emil.

h, jag äter aldrig 'kvällsmål' i och med att jag oftast tränar på kvällen och äter middag efter träningen, äter inget innan träningen förutom mellanmål ett par timmar innan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0