jäklarns..

Tittade precis på klockan, och jäklarns vad den var mycket helt plötsligt? Hur i hela friden har denna kväll kunnat gå så nedrans fort? Happ, då var det dags att gå och lägga sig. Måste upp tidigt imorgon så jag hinner träna innan jobbet. Börjar nämligen tolv och jobbar ända till nio, så jag måste ta träningen på morgonen. Kan inte ta vilodag imorgon heller för att helgen kommer bli till att vila då mamma och Robin kommer hit och André åker ner med sitt basketlag och ska ha basketkupp här. Då vill man ju hinna umgås med dom och gå och se André's matcher :).

jag är uttråkad, trött men ändå inte sugen på att gå och sova..fast å andra sidan så kommer jag vara svinigttrött imorgon om jag inte går och sover nu.

aja detta får bli dagens sista inlägg, nu behöver jag lite sömn. sover ni med ögonbindel? Det gör jag .

kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0