mätt och belåten

Nu har jag ätit färdigt och är lagomt mätt. Ska alldeles strax hoppa in i duschen, sen ska jag göra mig i ordning och kanske åka in till stan tidigare. Hade behövt köpa nya gymhandskar för att mina är på tok för slitna och värdelösa nu, så det är på tiden att jag införskaffar ett par nya. Dessutom skulle jag behöva lämna tillbaka lite plagg som inte passade då jag inte provade dom förrän jag kom hem. Men vettetusan om jag orkar..aja vi får ju se när jag gjort mig klar osv. Ska bara lägga in dagens träningspass.

Axlar

Axelpress med hantlar 1x8 15 kg 2x6 15 kg
Sittande hantellyft åt sidan 2x8 7 kg 2x12 5 kg
Baksida axel med maskin 1x10 (2) 1x6 (3)
Stående hantellyft framåt 1x10 9 kg 1x8 10 kg

Nacke

Hantelshrugs 3x7 25 kg
Upprätt kabelrodd 2x10 40 kg

Kondition 20 min 262 kalorier.

Nu ska jag skutta in i duschen..luktar bränt efter solningen. Btw, så fick jag hyffsat mycket färg. NÖJD! Nu känner jag inte mig som ett lik nå mer. Haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0