Min hals gör ont!!

Jag kan varken jobba eller träna. Varför i hela friden ska jag gå och bli sjuk för? Det är ju helt meningslöst. Jag som hade kommit igång med träningen så himla bra och så får jag ont i halsen helt plötsligt. Har sjukt ont i alla fall, önskar bara att jag slapp sitta och äta dom där eländiga vicks och fishermans, man får så nedrans dålig mage. haha. Har inte hunnit vara in på apoteket och köpa bafucin heller, men förhoppningsvis är jag bättre imorgon och klarar mig med det jag har nu. Skulle egentligen sluta kvart i åtta idag, men jag vart så hängig så jag gav upp och insåg att det inte är någon idé att lunka runt här. Det blir ju inte direkt bättre. Har gjort mig middag precis, kokade bara en påse nudlar och till det har jag baguette med ost på. Gott var det, fick knappt i mig någon lunch så maten sitter riktigt riktigt fint i magen. Ska se på CSI nu ..vill ha min älskling hemma så han kan ta hand om mig. Men han skulle visst iväg och träna efter jobbet, så någon timma till får jag klara mig utan min kärlek.

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0