pjuuu..

jag är helt svettig..har sprungit upp och ner i tvättstugan fyra gånger, skrubbat och bokstavligt talat duschat toaletten så nu är det hur rent som helst, skura toan gjorde jag alldeles nyss, usch vad jag är duktig! Ska snart ta itu med dammtorkningen, men eftersom jag blev så svettig behövdes en paus och ett blogginlägg ;).


badrummet är rent nu...tack och lov för rengöringsmedel och för mig!


ankorna joinar mig alltid i duschen! här är vi till och med på väg att pussas, gud så söta!

förresten så hann jag inte gå till apoteket eftersom jag hade fullt upp med tvättstugan, sorry baby!  Men nog vet jag du överlever, det gjorde då jag :). Ska kanske, bara kanske om jag orkar ta en promenad senare. undra vad man ska äta till middag idag? Falukorv och makaroner kanske? :D mums, det hade varit gott det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0