Spy Bar=Skit Bar

Goddagens. Kvällen igår blev ett totalt fiasko. Jag hade knappt kul, blev lagomt full och Spy Bar var helt värdelöst. Kvällen började här hemma, jag, Emil, Kasper, Mia och Mirja satt här och drack. Det uppstod några dispyter här och där, som gjorde att kvällen lite blev som den blev. När klockan var runt midnatt körde Tobbe oss till The Bridge och vi fick komma in gratis, då kändes det lite bättre ifall att det skulle vara dåligt där inne. Kan ju säga att det inte var så himla speciellt, det enda som är bra med The Bridge är att det är stort och att dom alltid spelar bra musik, sen är det alltid röj. Men vi satt mest och snackade och smuttade på våra drinkar, jag och kasper satt och disskuterade våra planer om att bli brandmän så det var rätt trevligt. Dansade gjorde vi också, men jag var inte riktigt på humör för dans. Senare messade jag med Julia, hon och Ida var på Spy Bar och tyckte vi skulle komma dit. Vi vart lite tveksamma på om man ens skulle komma in. Med tanke på vad man har hört talas om det. Fast till slut tog vi en taxi och började köa in dit. Det var faktiskt en riktig besvikelse när man kom in dit. Folket var inte alls så speciella som man trott. Inga kändisar osv. Visserligen åkte jag inte dit för den sakens skull, men jag blev sjukt besviken. Det var trångt i lokalen, det luktade något som jag inte kan sätta ord på och folk var skumma. Med andra ord, SPY BAR är en riktig skit-bar. Totalt värdelös. Dessutom kostade det alldeles för mycket att komma in med tanke på vilket fiasko den var.

Kvällen slutade på McDonalds och 6 stycken nuggets med sötsursås, det var nog kvällens höjdpunkt. Nu blir det nog inte fest förrän halloween då förhoppningsvis Koukas-Panda och Tallen kommer. Fram tills dess är det hårda tag med kosten och träningen.

Idag ska vi inte göra något speciellt. Var och handlade mat med älsklingen och det blir biff med bambuskott och ris. Ska bli riktigt gott, har inte hunnit äta något ännu och vi steg upp runt halv ett. Nu ska jag gå och röra om i riset. Jag är inte bakis. Men jag ska svulla ändå ;).

Todiloo.


Du är mitt allt <3 jag älskar dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0