träning är en befrielse

Har precis kommit hem från gymmet, idag var till och med Tobbe med..det var nog ett år sedan han tränade med oss. Ikväll ska vi laga mat och mysa framför någon bra film med tända ljus. Om inte Henka kommer vill säga. Men det återstår ju att se. Är jättesugen på att gå på bio men vi ska hitta på något kul imorgon istället och fira min födelsedag som är på tisdag då. Idag körde jag biceps och triceps, gick bra och jag har ökat över mina förväntningar och det är så himla kul att se. Man märker verkligen att jag hållt mig från alkoholen och dessutom slutat snusa för en tid sen, man presterar så mycket bättre och är mycket mycket piggare på gymmet och annars. Har kommit på att jag ska lägga ett matschema för några veckor framöver, känns som bättre på något sätt. Jag ska äta mycket protein men inte hoppa över vissa saker, utan äta det jag känner för, men med måtta och med ett leende på läpparna, haha! Mycket fisk, avokado, ägg etc. det är ju gott och nyttigt. En sak som är bra med ett fast matschema är ju att jag inte kommer på något i sista minuten som oftast blir lite mindre nyttig mat. Att planera är ju bra, men ibland kanske man inte hinner osv. Ska försöka ta tag i det här nu i alla fall, ska handla färdigt allt jag skrivit upp och utgå från mitt schema. Mycket mycket bättre.

Biceps

Hantelcurls 1x4 12,5 kg 1x8 10 kg 1x4 12,5 kg 1x7 10 kg
Skivstångscurls 1x2 25 kg (försökte men det gick inte så bra) 1x8 22,5 kg
Kabelcurls 1x7 35 kg 1x9 30 kg

Triceps

Pushdowns 1x6 50 kg 2x7 45 kg
Hantelsträck bakom huvudet 3x7 7 kg
Smal bänkpress 2x7 35 kg

Ingen kondition idag, det får blir imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0