uppe FÖRE tuppen.

oj oj oj, att jag är uppe före tuppen..ja det hände för en lång tid sen. När jag började jobba på hemköp har jag knappt haft några tidiga mornar, det är otroligt skönt. Även fast jag inte har det så hinner jag också träna och det är ju viktigt att hinna. Men idag har jag fått ett pass då jag måste träna på morgonen om jag överhuvudtaget ska hinna med det idag..så godmorgon här är jag. Är hur trött som helst, inte i kroppen men i huvudet. Somnade väl kanske inte förrän efter halv ett igår, så det blev inte många timmars sömn. Fast det är ju helg snart =). Hade planer på att ställa klockan på sju så jag skulle få sova 30 minuter till, men jag tog mig i kragen och sa "nej, Evin du kommer bara bli tröttare", och så är det ju, man blir bara tröttare. Så jag steg upp och sköljde av ansiktet. Nu är jag liiite piggare.

vad jag ska träna idag är ännu oklart, men jag har funderingar på att köra ben. Mornarna är den bästa tiden att köra det, i och med att man vilat benen hela natten och inte använt dom. Då finns det så mycket mer energi att förbruka och så orkar man mer. Men eftersom jag körde rygg igår, är det mycket möjligt att mina ben inte orkar lika mycket. Fast det lär jag ju märka när jag kommer dit. Ska göra mig frukost nu, är ganska hungrig. Men jag vet inte vad jag ska äta.. sugen på yoghurt med müsli men det vet jag inte om jag ska äta. Kanske havregrynsgröt? Dessa problem..alltid är det funderingar på vad man ska äta. Varför kan man bara inte bestämma sig på en gång? gaah.

aja of to the kitchen. tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0