usch och blä

Idag är jag ledig. skönt? mjaa, det är det väl men det känns som att när man väl är det så sitter man bara och degar hela dagen. Vilket jag då gjort hittills. Har inte heller haft någon lust att blogga på länge som ni kanske har märkt, men jag har haft annat för mig så bloggen har fått vänta helt enkelt. I helgen var Mamma och bröderna bus på besök här i storstan. André hade basketkupp och hela hans lag hade åkt ner hit, dom bodde på en skola i vällningby och mamma&Robin bodde såklart här :). Himla kul att dom kom på en snabbvisit över helgen, inte direkt så ofta det händer. Så det var trevligt och mysigt! I måndags åkte dom hem, och jag som är otroligt svag för att ta farväl började självklart gråta, men det är alltid så sorgligt. Det blir alldeles knäpptyst och tomt omkring en liksom.

Emil är också hemma idag, han sitter på sin dator och jag sitter på min. hurray! Nä, men vi ska träna senare så ska löka lite, ser man film så blir man förjävla seg. Har i alla fall hunnit planera inför middagen ikväll, tänkte laga hemmagjorda köttfärsbiffar, kokt potatis, brunsås och en fräsch sallad :). MUMMA!!

En sak ska jag erkänna för er. Det är att oj oj vad jag har slarvat. Ska jag vara ärlig så har min 'deffning' gått åt helvete. Men vet ni vad? Jag har kommit på att det inte ger något. Inte i längden. Så nu är det slut på det. Jag ska äta som vanligt, träna. visst det kommer ta tid. Men vadå har jag bråttom? Näpp. jag ger upp, JAG ger upp =). Så länge man inte äter för mycket så är det helt lugnt.

aja, nu ska jag gå in på ellos och beställa kläder. hej så länge!! om sex dagar fyller jag 20 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0