det är sjukt varmt ute idag!

Tog inte en så himla lång promenad, gick bara till mamma och åt frunch och nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska bli klar! Kan säga att jag är proppmätt. Käkade kött&salla från lördagens grillning, kanske inte världens fräschaste, men maten smakade bra ändå :). När tvätten är klar och jag har hängt upp den tänkte jag gå hemåt igen, måste fixa mig lite, tror jag ska hoppa in i duschen eftersom mitt hår är som svinto pga all hårspraysförbrukning i helgen. Sen tänkte jag ta bilen och åka iväg och handla. Funderar på om man kanske ska sola idag, börja känna mig en aning blek så det vore på tiden.

mitt paket från nelly har fortfarande inte kommit och nu börjar jag bli orolig, dom har ju typ slutat med att man ska hämta ut deras paket på macker och butiker och istället kommer dom till dörren. men hur ofta är man hemma när dom kommer med posten? jävligt störande. måste kolla min mail nu ifall att dom har skickat ut något till mig.

skriver mer sen :). är det lika solig&varmt på andra delar i Sverige idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0