Dröm

Måste tillägga en sak. För er som inte vet har jag snusat till och från i typ 3 år..man kan väl kalla mig beroende. Men nu har jag som många andra gånger bestämt mig för att sluta och nu har jag varit utan snus i två dar. Och nu tänker ni, WOW, tvåå dar (ironiskt alltså)! Men jaa, det är värsta BIG DEAL för mig som är beroende, men det har inte gått så långt att jag får humörsvängningar eller gråt attacker eller vad det nu kan vara.

Hur som helst, det jag ville komma fram till var att jag inatt drömde att jag snusade även fast jag bestämt att jag skulle sluta. Det var precis som i verkligheten att jag varit snusfri i två dar men tog en snus i alla fall tredje dagen som är idag då. Vet ni hur hemskt det var? Så nu när jag gick från köket med min gröt kom jag och tänka på det, var till och med tvungen att fundera på om det var sant.

Helsjukt. Men som tur är har jag en snäll pojkvän som stöttar mig. Tack för att du finns babe <3

 

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack :D

2010-04-14 @ 11:04:31
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

hoppas du lyckas sluta helt =)

2010-04-14 @ 11:23:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0