en lite break..

Kände att jag behövde en liten paus från städandet! Det var så sjukt stökigt i sovrummet innan jag tog mig an det. Men nu ligger det inte saker överallt i alla fall. Bara väldigt mycket hundhår..haha. Det är väl likabra att Bosse kommer och hälsar på då blir det att man städar oftare. Sen när det är vår så blir det ännu skitigare, man drar ju in all smuts i hallen så det är som en sandlåda där. Och då var det INTE längesen jag städade. Tror det var just innan påsk. Och för att inte tala om all disk..pjuu. Dessutom vill jag få upp lite tavlor som vi ännu inte har fått. Måste fixa en borrmaskin, för annars blir det ganska svårt. Ska få låna en av mosters boyfriend eller fästman kanske man ska säga. Dom ska ju gifta sig snart! :D Tror jag ska sjunga på deras bröllop också :). Skoj skoj!

Det blev ett lite blandat inlägg. Men nu borde jag gå och fortsätta..åååh orkar inte! Men man måste ju.


Bjuder på en gammal bild. Här bodde vi i Sthlm!

PUSS PUSS!

Kommentarer
Postat av: simone

så snygg du är din goding ;D

2010-04-08 @ 16:17:26
URL: http://fattybom.se
Postat av: Mayra8075

Hope you enjoyed your visit.

2011-05-12 @ 08:36:13
URL: http://mayra8075.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0