Ett bad satt fint efter en fartfylld dag

Kom precis ut ur duschen, tog mig ett bad och nu känner jag mig ren och fräsch! Mer mänsklig kan jag ju säga också. Vi åt middag för ett tag sen också, vart köttfärsås&spaghetti med sallad till..mumma!

Är fan helt slut efter att ha tvättat hela dagen..hm konstigt dedär. Tänk dom som jobbar och tvättar och lagar mat och ska göra allt möjligt. Hur trötta är inte dom? Eller jag vet ju hur det är i och för sig, bara det att jag har som glömt bort hur det är. haha. Jag har inga planer för kvällen, tänkte ta och smörja in mig så jag inte torkar bort, ska även passa på att ta bort nagellacket, fila naglarna och lägga nytt nagellack så man ser någorlunda fin ut.

Hade ju planer på att ta en promenad nu snart, men vi får se hur det blir med den saken :).

Insmörjning var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0