God DAMN!

Ja attans också, nu håller man nog på att bli sjuk. Inte bra! Jag som hade tänkt komma igång med träningen så blir man sjuk. Ytterst onödigt! Det kliar i halsen och det stör mig. Nåja, har varit till mamma och fixat lite grejor, prismärkt osv. Kom hem för ett tag sen och nu har jag diskat samt städat. Tänkte ta mig an toaletten också för det behövs städas. Men jag vet inte om jag hinner det. Har lite annat att ta tag i också. Skulle behöva åka till mamma igen och prismärka färdigt efterom lapparna tog slut. Sen har jag även saker här hemma att prismärka.

full upp med andra ord! ikväll ska vi ut och äta ett gäng på All Star så jag måste hinna duscha innan vi åker till Arcus och ställer i ordning alla saker. Sen måste jag hem igen och fixa klart mig, fast det borde jag hinna, ska nog inte behöva stressa eftersom vi har bokat bordet från klockan nio.

har inge mer å säga just nu. ha en bra fredag! :)

Kommentarer
Postat av: emma

haha ajo;)

2010-04-23 @ 19:24:54
URL: http://ttrasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0