Hemma igen.

Då har jag varit en sväng hos mamma, tagit en fika och klippt min kära bror Robin. Han blev såå fint i håret! Tänka sig att man är duktig på att klippa även fast man inte är frisör..coolt.

Tänkte ta och se på ett Cougartown avsnitt nu och kanske ett Melrose place! Egentligen borde toaletten städas, men det skulle faktiskt Emil göra när jag var borta så jaa, jag orkar inte göra det. Imorrn är det jobb igen, 12-20 och ska även hinna förbi systemet innan jag börjar också. Men det är luuugnt, har ju gott om tid på mig! Fyfan vad nice det hade varit att träna innan jobbet..men det lär väl inte hända för jag känner mig inte frisk ännu.

nåja, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0