innan promenaden..

Allmänt

01. Fullständigt namn: Evin
02. Ålder: 20
03. Vart bor du: Luleå
04. Bor tillsammans med: Min pojkvän!
05. Husdjur: Ingen för tillfället
06. Färg på ditt hus: Typ gult
07. När är du född: 22 september
09. Vilket år tar du studenten: tog studenten 2008
10. Något jobb: hemmafru, haha
11. När gick du upp i morse: just efter sju
13. Duschat idag: nope, först promenera ju
14. Kramat någon idag: Ja
15. Pussat någon idag: Jepp!
17. Dagens klädsel: Rosa mjukisbyxor&randig top
18. Dagens smink: nothing yet
19. Dagens sötnos: babe <3
24. Vem saknar du: många!
27. Har du pojk-/flickvän: Ja, min Emil :)
28. Vem pratade du med i telefon senast: Min moster

FAVORIT:

31. Film: vet inte :S..
32. Låt: svårt att säga, men alejandro med lady gaga
33. Mat: grillat lätt!
34. Dryck: Funlight pomegranate strawberry
35. Färg: svart&rosa
36. Tv-serie: DH, Spartacus och många fler.
37. Stad: Vet inte?
38. Land: Inte Sverige i alla fall.
39. Ämne i skolan: Språk


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Emil
43. Gången du spydde: Oj, det kommer jag inte ihåg!
44. Gången du grät: man har ju sina humörsvängningar haha.
45. Pizzan du åt: fyra små rätter hette den (fyra olika smaker)
46. Gången du var i Göteborg: sommaren 08
47. Gången du var i Stockholm: När vi flyttade sista januari
48. Gången du duschade: Igår
49. Gången du sov: vakande för inte så längesen
50. Personen som såg dig gråta: Emil
51. Svart eller vitt: vitt
52. Hund eller katt: Hund men jag älskar Hugo som bor hos mamma. min lilla kissekatt !
53. Ut och festa eller hemma och mysa: både och
54. Tvspel eller datorspel: Tvspel
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Pussas eller kramas: kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: HAHA, inget TACK!
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: BB tror jag.
60. Har du svart hår eller blondt: blont typ
61. Har du blåa ögon eller bruna: blågröna
62. Choklad eller lakrits: choklad utan tvekan
63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg I think. Men Stockholm är bra för där har jag många!
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: båda
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: ööh, leva? Jag är inget Emo


ANTAL:
70. Personer du älskar: alla mina vänner, min familj och Emil. så det är en hel del!
72. Pojk-/flickvänner du haft: 1
76. Gånger du haft minnesluckor: many times
77. Gånger du varit hög: aldrig, jag håller inte på med den skiten
78. Personer du saknar just nu: ett par stycken
79. Gånger ditt hjärta brustit: one time


VEM:
80. Vill du kyssa nu: Emil
81. Träffade du senast: Emil
82. Sjöng du senast för: haha, jadu mig själv kanske?
83. Hade du senast en msn-konversation med: är aldrig inne på msn :S
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Emil såklart!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: vad fan är det för fråga?
87. Förtjänar att dö: sjuk lista..
88. Är söt: Jag såklart, men många andra också.
89. Vill du sova jämte inatt: Kan inte sova utan Emil


VAD:
90. Gör dig glad: Kärlek, familj, vänner
91. Gör dig ledsen: mycket
92. Vill du helst göra nu: borsta tänderna, bara den här listan tar slut någon gång
93. Önskar du att du slapp göra: vara arbetslös
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Om man kunde få ett jobb så skulle jag önska mig det
96. Längtar du till: en utlandsresa
97. Tycker du om dina betyg: njaa, man har ju inte direkt varit bäst i skolan..
98. Ångrar du i ditt liv: en hel del..
99. Är det bästa som hänt dig: Många saker, men Emil är en stor del!


Kommentarer
Postat av: simone

Mooorgon sötevin , Gör du för något? Får spendera min dag ståendes ^^ Kan inte sitta ner! Asspain!

2010-04-16 @ 09:29:52
URL: http://fattybom.se
Postat av: emina -konst & kreativitet-

SV: tack ås mycket:) hur hitta du mig?

2010-04-16 @ 10:20:40
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0