I've been gone all day long!

Nu är jag äääntligen hemma! Har varit borta hela dagen och gjort en massa. Åkte ju till och börja med hem till mamma, sen till slut fick dom åka iväg, dock inte med flyg utan buss, tåg, buss, tåg och ja, en lång resa helt enkelt. Dom är inte framme förrän imorrn förmiddag. Nåja, kul för mamma att komma iväg :), jag är glad för hennes skull! Sen när jag släppt av henne åkte jag hem en snabbis för att byta kläder, det var så varmt idag så kofta fick inte följa med på stan. Strax därefter ringde Amanda och sa att jag skulle komma in till stan, vi gick runt och kikade lite här och där. Jag testade den fina baseballjackan som alla vill ha, dock så fanns den inte i xs i butik och nu när jag tänkte beställa den var den Faaaan SLUT :(..jag sörjer. Är så arg på mig själv för att jag inte beställde den igår när den fanns på hemsidan. less.. aja, jag sparar ju pengar och det är väl bra. Men jag hade så gärna velat ha den!

Efter en runda på stan tog vi oss årets första mjukglass och satte oss i solen för en massa snack.Himla mysigt! Sen var klockan tre och då var jag tvungen att åka och hämta upp min moster på universitetet. Därefter har vi handlat, lagat mat, ätit, skottat altanen för att vi ska grilla i helgen :D! hääärligt. Får vårkänslor!

dock regnar det nu :S. Aja, nu ska vi snart se film och äta apelsin. gött gött! Ha en bra kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0