jag bara måste!

AVSLUTA MENINGEN :
Jag har insett att min senaste kyss: var mysig
Jag lyssnar på: när emil spelar
Jag pratar: extremt mycket
Jag tycker om: mina nära
Jag avskyr när folk: inte lyssnar på mig
Min bästa vän är: många
Min första vän hette: Malin
Kärlek är: underbart!
När jag borstar tänderna: så blir mina tänder underbara
När jag lagar mat: blir jag mätt
Jag tänder på: bananer
Det sexigaste yrket är: öh, jag vet inte
Det är charmigt när: någon fiser
Jag är rädd för: dig
Den värsta känslan är: när du tittar på min fisring
Den bästa känslan är: när någon tar på min hand
Jag är bäst på: att dansa onykter
Jag är sämst på: att vara arbetslös
Om jag va ett djur skulle jag vara: en groda
Om jag va en insekt skulle jag vara: en..öh ingen. hatar insekter
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en hammare
Jag kommer alltid att vara:  dålig på att försöka vara perfekt
Det finaste som finns är: saker som inte är fula
I sommar: ska jag vara glad
Sist jag grät var: öhh komemr inte ihåg
Jag kan: cykla
Jag kan inte: gå
När jag vill tänka går jag: och promenerar?
När jag bakar så bakar jag: bullar eller kladdkaka
Min mobiltelefon är: rosa
När jag vaknar på morgonen:  är jag glad
Innan jag går och lägger mig: är jag glad för att få gå och sova
Just nu tänker jag på att: emil poppar popcorn
Bebisar är: goast i världen!
Idag har jag: spelat monopol med min lillebror
Ikväll ska jag: se på film
I morgon kommer jag: promenera, spela monopol och TRÄNA!
Jag vill verkligen: inte vara arbetslös

lite oseriöst&seriöst. en ganska rolig lista! fan vilken grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0