jag borde rycka upp mig!

Förstår inte vad det är för fel på mig. Jag har inte ens tagit mig ut utanför dörren idag. Hur kommer det sig? Jag har ingen lust alls och snart ska man helt plötsligt ställa sig och laga middag. ÅNGEST! Men egentligen så spelar det ju ingen roll för går jag ut så kommer jag bara promenera och det känns tråkig just i denna stund. Vad hände med beach 2010 kan man ju fråga sig. Men jag vet faktiskt inte vad som hände. Haha, det är nästan lite skrattretande. Men ibland måste även jag få ha mina dagar.


Kommentarer
Postat av: emmyg

oh, tack söta. kalasskoj att höra! :)



ha det bäst!

2010-04-07 @ 19:25:00
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0