jag har kommit fram till att jag är världsämst på monopol!

Tidigare tog jag ju en promenad till mamma, åt frukost med André och sen har vi suttit och spelat monopol. Eftersom jag förlorade första omgången bestämde vi oss för att köra igen. Men med tanke på hur dålig jag är på det så förlorade jag även den andra gången. Jävligt less! Jag tror att jag aldrig har vunnit i monopol, så det måste vara någon ond cirkel eller något. Jag menar, någon gång borde man vinna..men aja. Det är väl så att jag helt enkelt inte är duktig på det. Man kan ju inte vara bra på allt ju!

Nu har jag inga planer på vad jag ska göra, funderar på om man skulle gå ut en sväng till. Det är ändå ganska så fint väder ute, och då passar det ju perfekt att ta en promenad! Dock känner jag mig inte sugen. Har ju som sagt fått världens sämsta motivation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0