LESS!

vet ni vad jag börjar bli trött på? våra grannar som röker. inget emot rökare i allmänhet eftersom hälften av min umgängeskrets röker. varenda dag och då menar jag VARENDA dag, känner jag en röklukt som kommer ute från porten, jag vet inte om grannarna uppe, eller brevid oss sitter och röker under fläkten med hundra cigg på en gång eller om dom står ute i trapphuset som idioter och smyger..sen har vi en hel hög med ciggarettfimpar just utanför år balkong.

till mina otroligt oälskade grannar: SLUTA kasta fimpar från balkongen, det är inte kul att sitta på balkongen när det är en myrstack av fimpar utanför. och SLUTA röka så jag känner doften. om inte det slutar kommer jag gå straight så the hyresvärd och se till att ni åker ut härifrån fort som attan.

shit vad skönt det där kändes. skulle behöva skriva en riktigt lapp och sätta ut. men jag är inte beredd att gå så långt, haha! pinsamt ju. aja, gröt var det! ;)

ursäkta min ilska, jag kände för att avreagera mig!


Kommentarer
Postat av: En Romantisk Saga

Uasch det är så jobbigt när dom bara ska slänga fimparna överallt :/

2010-04-14 @ 10:41:18
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/
Postat av: Denise

Evin, been there, done that! Tyvärr gör inte lulebo något åt såna som röker och stör andra! Skit irriterade, de är bara ta reda på vem de är som är boven och sen prata med den själv och be dom gå ut och röka och säga till att dom ska ha sina fimpar för sig själv :)

2010-04-14 @ 21:22:39
Postat av: Olaimonika

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-05-23 @ 16:47:02
URL: http://olaimonika.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0