lista som jag hittade på Amandas blogg..

Som alla andra så gör jag den i brist på annat.

13 HAR DU:

Ett förhållande: Ja! Kär i världens bästa Emil <3
En bästa kill-vän: Emil är min bästa vän.
En bästa tjej-vän: Det finns några få som jag prata med om ALLT.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Inte bästa vän. Men en vän och det var a long time ago.
Blivit kär vid första ögonkastet: Hmm..kanske ;).
Fått ditt hjärta krossat: tyvärr..men det betyder inget idag.
Skrikit åt en lärare: Haha. JA. Men det förtjänade den. Har varit en riktig dåre i mina yngre dar.
Kysst någon och sedan ångrat dig: typ ja.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Det har väl alla gjort?
Några smycken som kostat över 1000 kr: Kanske. Vet inte. Men inget jag köpt själv.
Snusat: Ja och tyvärr fastnat för det.
Druckit alkohol: Ja

11 DAGENS:

Klädsel: Leggings, linne och tunika.
Frisyr: Plattat hår och tupperat.
Vill ha: MYCKET ! Ett jobb mest.
Låt: Iyaz-Replay
Drog: snus? men musik är viktigt när jag har tråkigt. fast serier är nog bäst..
Saknad: familj, vänner&en hel del annat.
Sjuka: Är faktiskt frisk!
Köp: Betalat parkering. haha!
Godis: inget..yet!
Attityd: taggad?
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: såg typ inget för mina ögon var igentäckta av ögonbajs. HAHA.

10 SENASTE

Personen som sms:ade dig: Mamma
Personen som du kramade: Bobo (Emil)
Personen som ringde dig: Mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Emil
Alkoholdrycken: Red bull vodka/Vin
Bilfärd: Till stan idag
Filmen du såg: The Final
Gången du grät: don't remember.
Måltiden: Lunchbuffé på Ban Thai

9 SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: Ja, eller jag har alltid velat göra det. Men skulle förmodligen skita på mig.
Våga hoppa bungyjump: Samma svar som förra. Men jag tror jag är för mesig.
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: I think so.
Kalla dig själv lycklig: Jodå.
Kunna gråta över en kille: Absolut
Kunna gråta över en tjej: Jupp.
Ljuga för någon: Det tror jag alla kan. Fast man egentligen inte VILL.
Kunna springa 50mil: Öööh...jag dör typ av att springa 20 min? Så nej.

8 VAD:

Gör du just nu: Sitter vid datorn och lyssnar på musik samt gör den här listan.
Ska du göra imorrn: Inga planer just nu. Ska vara nykter i alla fall.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Andra säger till mig att det löser sig.
Har du med dig in på bion: popcorn, cola och ett fint sällskap!
Är det för färg på dina byxor: svarta leggings.
Är det för väder hos dig just nu: Mulet
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Allt. Men kanske frisyren?
Skulle du göra om du vann på lotto?: RESA helt klart och SHOPPA som en tok. Sen skulle jag skämma bort mina nära.

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Nope.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 21. Man åldras så fort! shit vad gammal jag är.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nja. Men förra veckan.
Använder du huvtröjor: Typ när jag tränar eller ska till träningen.
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: Tungan. Men är för feg för att göra en. Även ett par tattos.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Både och!

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 18
Sova på sida, mage eller rygg: Rygg. Men vaknar oftast upp på mage.
Kramar eller kyssar: Kramar är mysiga! Men kyssar är härliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0