min kväll/eftermiddag!

Struntade i att gå tillbaka hem efter att jag gått till mamma. Vi stannade istället och käkade middag där, mycket trevligt! Senare blev det lite fika på det också. Just innan sju körde mamma hem oss och då fick jag ett sms från David som sa att vi skulle komma på födelesedagsfika. Wtf? Bra framförhållning. Nåja, jag fixade mig och sen tog vi bilen dit. Det bjöds på en massa godsaker, bland annat en tårta som smakade riiiiktigt gott och en massa annat. Fick även träffa hans lilla kattunge. Har nog aldrig träffat en så busig kattunge som den. Varför jag kallar katten 'den' är för att den inte fått något namn ännu. haha. Ja usch, den var så söt så!

i alla fall..vi kom hem för ett tag sen och nu sitter Emil vid sin dator och jag sitter här. funderar på om jag ska slå igång en film i min ensamhet eller om jag ska se på MP. vi får la se.

här kommer två bilder på sötkatten i alla fall..

 


nu ska jag lägga mig i soffan och dega. ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

sv; självklart :) vi svarar på allt!

2010-04-20 @ 21:46:09
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0