promenad nr 2!

Sådär då har jag gått ännu en 30 minuters promenad, känns väldigt bra faktiskt! Man kan ju inte motstå en promenad eller två när det är så fint väder ute. Nu känner man verkligen att våren är här och att det inte långt kvar till sommaren. Känns sjukt härligt :)!

Var ju en andra runda i tvättstugan innan promenaden så jag ska dit om en kvart igen. Funderar på att ta och göra mig lite lunch sen. Börja faktiskt bli lite hungrig! Får se vad jag hittar på för något..är inte sugen på något speciellt. Så jag kanske tar och gör mig en omelett eller käkar yoghurt :).

btw, mitt paket från nelly har inte kommit ännu. såg postbilen tidigare så jag började nästan springa hemåt, trodde att det var här nu. men icke sa nicke, men det borde komma imorrn! Längtar tills jag får öppna och prova allt som jag beställt ;)..lite som julafton! haha.

känner mig förresten jävligt ofräsch, tror jag ska ta mig en dusch efter lunchen också..är svettig, har fettigt hår och osminkad. så ja, jag känner mig inte speciellt fräsch! haha.

nåja, skriver mer sen! hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0