raggmunk!

Sitter och käkar frunch, gott som fasen med raggmunk, tycker det är sjukt gott. Antar att många inte håller med mig, för jag kommer ihåg när jag gick i skolan och vi fick raggmunk till lunch, jag var den ända som tyckte det var gott och åt glatt min lunch, medans andra satt och petade i maten. haha! Dock har jag alltid varit ett stort fan av mat så det kanske inte är så konstigt ;).

Nåväl, efter att jag har ätit och smällt maten tänkte vi åka och träna en sväng. Efter det ska vi åka hem, packa&duscha och sen åker vi till Kalix! :)

Det är vad jag har att erbjuda hittils..hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Lexie

raggmunk är galet gott :D länge sen jag åt det!

2010-04-01 @ 12:18:45
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0