så fruktansvärt NICE!

Idag var andra dagen på jobbet och det har gått superbra, även fast jag är lite krasslig! Fick prata med chefen idag och veta om fortsatt arbetet och jag kan säga att det ser lovande ut. Det blit inte heltid eller fast utan jag kommer jobba som extra nu innan sommaren. Kommer jobba mycket i sommar och det känns bra att få ihop lite cash så man kan börja komma på fötterna igen!

Just nu sitter jag hos mamma, hon ska bjuda på maxmat och det ska bli sjukt gott! Väntar på att Emil ska komma hem från jobbet bara så vi kan hämta hit käket.

Annars är det väl inget annat..har inte kunnat träna eftersom jag varit sjuk. Men så fort jag blir frisk ska jag komma igång igen. Och nu när jag har fått jobb så kommer jag nog ha mer motivation här i livet ;). haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0