så skönt med en dusch! :)

Kom nyss ut ur duschen och jag kan säga att det behövdes! Mitt hår var så skitigt och mina ben behövde rensas på ogräs. Sitter här typ naken och tänkte smörja in mig, hatar när jag står länge i duschen med kokhett vatten, för när jag kommer ut kliar det typ överallt. helskumt. Men men! Väntar på att Desperate Housewives avsnittet ska komma hem så jag kan se på det. Vi ska åka och träna på typ en timma. Ja jag vet, jävligt onödigt att duscha när man ska träna, men som jag alltid har sagt, jag hatar att träna när jag är ofräsch, för självförtroendet sjunker ner hit (visar med handen att den skjunker ner till golvet)!

well well.
Käkade middag för ett tag sen och det var gott som alltid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0