sorry för dålig update!

Har inte varit hemma sen sist jag skrev så därför har det varit lite torrt på uppdateringsfronten! :P Men nu tänkte jag berätta hur min dag har varit.

Drog in till stan tidigare som jag skrev, mötte upp Alvin och gänget för en runda på stan. Mycket trevligt! Sen hämtade min kära mor upp mig och då åkte vi och handlade mat. Mina småbröder var också med eftersom mami var och hämtade dom från Kallax innan hon plockade upp mig. Trevligt trevligt! Efter körde hon hem mig och jag väntade på att Emil skulle duscha osv. När han var klar tog vi en promenad till mamma och där bjöds det på lyxmiddag! Shit, andra gången denna vecka..niiice ;). Sen har vi tittat på Talang 2010 och fikat litegrann.

Både jag och Emil är sjuka så vi kände att vi ville gå hem, tog en promenad och nu känner jag mig helt matt. Vill bara lägga mig på soffan i famnen på den jag älskar mest och bara mysa tills ögonen slocknar. Det är så skönt att vara nykter. Är så trött på att alltid vakna upp bakis varenda söndag och vara bakis även måndagarna..eller inte bakis men j*vligt seg. Så det här behövs kan jag säga!

Tror det var allt. Hoppas alla har en bra kväll..för er som är ute på äventyr: Dansa för mig också! ;)

Kram Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0